Jump to content


Photo

Kamov Ka -50/52


No replies to this topic

#1 ForumVojnik

ForumVojnik

    Advanced Member

  • Administrators
  • 99 posts

Posted 21 June 2013 - 09:18 AM

Ka-52 je nastao na osnovama  juri??nog helikoptera koji je u s pravom imao prefix revolucionarni,to je naravno  Ka-50, ?iji je prototip prvi put poletio sredinom 1982.
Kako je Ka-50 obilovao novim, moglo bi se re??i revolucionarnim rje??enjima a izme??u ostalog bio je i prvi juri??ni helikopter jednosjed, privukao je veliku pa??nju stru?njaka i kompletne javnosti. Me??utim, ubrzo se pokazalo da je konfiguracija jednosjeda ipak bila preoptimisti?na i dovela bi i do 40% manjih perfomansi,takav oru??ani sistem je i danas skoro nemogu?e optimizirati za jednog pilota a tada s tada??njim tehnologijama nikako,naravno to je mogu?e ali bi dovelo do smanjenja perfomansi i borbene upotrebe. Zbog toga je 1994. zapo?eo razvoj dvosjedne ina?ice ozna?ene kao Ka-52. Javnosti je, u obliku makete, Ka-52 prvi put prikazan godinu dana poslije na Pari??koj zrakoplovnoj izlo??bi.
Prvi je prototip dovr??en 1996., a prvi je let obavio 25. 5. 1997.
Iako je helikopter zadovoljio zahtjeve Ruske vojske pa i vi??e, zbog  nedostatka sredstava narud??ba je stalno odga??ana. U me??uvremenu je Kamov nastavio razvijati helikopter, unaprdjivaju??i  ga novim senzorima i oru??jima, da bi ga odr??ao konkurentnim i s najve??im konkurentom Mi-28, ali i da bi o?uvao mogu??nost izvoza,stalno odugovla?enje ruske vojske s kupovinom imalo je utjecaja i na izvoz,naravnoda je to  odbijalo  kupce.
Ja?anje Ruske ekonomije dovelo je do toga da se odobrilo sredstava i za nabavku Ka-52 .
Tako je napokon serijska proizvodnja za potrebe Ruske vojsk pokrenuta u novembru 2008. u tvornici Progres u Arsenjevu.
Dozvola za po?etak izvidni?ko-juri??ne ina?ice odobrena je nakon ??to je rusko ratno zrakoplovstvo dobilo prvi predprodukcijski primjerak (ozna?en Br. 3). ??etiri mjeseca prije prva testiranja su obavljena na primjerku Br. 2 (serijske oznake 062). Jo?? prije toga Progres je napravio prvi prototip 061, koji ??e zajedno s 062 biti predan na testiranje ruskom ratnom zrakoplovstvu u Tor??oku da bi se ispitale mogu??nosti uporabe razli?itog oru??ja.
U me??uvremenu je Kamov dobio i dodatna prva  za ubrzanje proizvodnje tako da po?etak isporuke serijskih helikoptera vi??e nije upitan.


 
1x mobile semi-rigid 30 mm Shipunov 2A42 cannon (460 rounds total, dual feeding AP or HE-Frag)
    A variety of payloads on the four under-wing hardpoints, including 23 mm UPK-23-250 gun pods (240 rounds each), 2 x APU-6 Missile racks, able to accommodate a total of 12 9K121 Vikhr anti-tank missiles, Vympel R-73 (NATO: AA-11 Archer) air-to-air missiles, 80 x 80 mm S-8 rockets and 20 x 122 mm S-13 rocket, Kh-25 semi-active laser guided tactical air-to-ground missiles, presumably S-25/S-25L high caliber rockets, 4x 250 kg (550 lb) bombs or 2x 500 kg (1,100 lb) bombs, 500 L (130 US gal) external fuel tanks. Reportedly, twin Igla light air-to-air missile launchers under each wingtip countermeasure pod (total 4 missiles). Maximum total payload 2,000 kg.[32]
    Two pods on the wingtips with flare and chaff countermeasure dispensers, 4 UV-26 dispensers each (total 512 chaff/flare cartridges in each pod)[42]



Weight of consumable combat load 610 kg
Weight of maximum combat load 1,811 kg

Engines

Power plant
two TV3-117VMA engines 2 x 2,200 h.p.

Landing gear
Retractable tricycle nosewheel type landing gear

Performance
Maximum level flight speed 310 km/h:
Diving speed 390 km/h
Cruise speed 270 km/h
Hovering ceiling 4,000 metres
Service ceiling 5,500 metres
Vertical rate of climb at 2,500 m 10 m/s;
Range of flight with normal take-off weight 460 km
Ferry range 1,160 km

Ka-50 and its competitors

Kamov Ka-50 Mil Mi-28 AH-64 Apache
Main rotor diameter 14,50 m 17,00 m 14,63 m
Length with rotating rotors 16,00 m 17,76 m
Maximum take off weight 10 800 Kg 11 400 Kg 9580 Kg
Maximum speed 350 Km/h
Maximum level flight speed 310 Km/h 305 Km/h 295 Km/h
Hovering ceiling 4000 m 5800 m 6100 m
Vertical rate of climb at 2,500 m 10,00 m/s

KA-50
Posted Image

Posted Image

KA-50-2
Posted Image

KA-52
Posted Image



Reply to this topic



  


Cafe.ba